Sidor

fredag 9 juli 2010

Ballerina kladdkaka

När jag ändå håller på att prata om kladdkakor, så kan jag ju nämna min lilla provsmakning av Ballerinas nya smak Kladdkaka.




Som jag skrev i förra inlägget Två smaskiga kladdkakor så är jag inget stort fan av kladdkaka. Därför var jag ganska skeptisk när jag smakade dessa kakor för första gången.



Det blev dock kärlek vid första ögonkastet för daaaaaaaamn vad goda de var!!!





Jag testade både att äta dem naturella och att först doppa dem i mjölk som paketet uppmanar.

Att doppa dem var överskattat.
Då föredrar jag dem hellre naturella med lite mjölk till.

De är nästan för goda! Man blir nästan beroende.

Vågar du smaka?



Vad tycker du om Ballerina kladdkaka?
Och vilken av Göteborgskex´s kakor tycker du bäst om?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar