Sidor

torsdag 9 december 2010

Provsmakning på Garant te



Jag älskar att få gratiserbjudanden och få möjlighet att få testa på saker gratis eftersom jag inte har världens bästa ekonomi.

Jag fick ett SMS från Garant där jag blev erbjuden att testa deras te.
Så jag drog iväg till Hemköp och visade upp SMS:et och fick med mig en förpackning med Rabarber Vanilj hem.

Jag har provsmakat téet naturell, med socker och med honung och jag tycker att det var godast med socker eller honung i.

Förpackningarna är verkligen estetiskt tilltalande och priset mycket prisvärt.

Garant te finns även i smakerna Blended tea, Örtte pepparmynta, Örtte kamomill, Örtte, Rooibos citrongräs & blåklint, Masala Chai, Grönt te citrus, Gamla söder och Earl Grey.

Nästa gång ska jag nog prova Rooibos citrongräs och blåklint samt Gamla söder. : )

4 kommentarer:

  1. Tjosan Linda!
    Du har överlevt snapsandet ser jag :o) och gått över till te. Är inte detta ett litet nedköp, sett med norrländska ögon, eller?
    Hur lyckas du få samla ihop alla dess rabatter? Man kunde ju tro att du är smålänning i stället.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    haha Jajjemen. Jag drack ju inte så mycket direkt.
    Jag måste nog göra dig besviken och säga att jag, trots att jag är norrlänning, varken dricker kaffe eller är störtförtjust i öl och ren alkhol. Jag föredrar sk. "fjolldricka" som cider och te... ;P
    Hoppas att jag inte sjunker alltför mycket i dina ögon nu... *fniss*

    Jag är medlem på olika ställen och då får jag sådana erbjudanden.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tjosan.
    Nä, fjolldrickat te startar jag upp varje dag med och avslutar dem också om jag är så pass vaken. Vars ifrån kom du? Glömde ju bort att fråga detta.
    Vi kanske skall ta en "Fjolldrickes träff" nere på stan någon dag? Å snacka lite norrländska och jag kan ta lite tuffa bilder till din blogg

    SvaraRadera
  4. Hej hej!
    hehe Okej.
    Jag kommer från Östersund.
    Ja, absolut. Det kan vi göra någon gång.

    SvaraRadera