Sidor

onsdag 9 juni 2010

Fika på Café Sweet Coffeebar




















Har just varit på Café Sweet Coffeebar med en kompis och den smörgås jag beställde där var nog en av de godaste mackorna jag har ätit på ett café.

Kyckling, röd pesto, brieost och ruccola på ett grovt bröd med massor av frön. *slurp*

Själva caféet var mysigt inrett och jag och min kompis satt på övervåningen som var avslappnat inrett med läderstolar, tunga draperier, svarta detaljer och mörkt trä.

Priserna låg på lite över medel, men 55 kr för en sådan god (och stor) macka var verkligen värt varje öre...

Att det dessutom ligger centralt mitt i Brunnsparken på Södra Hamngatan 2 här i Göteborg gör ju inte saken sämre...

Här hittar du mer information om Café Sweet Coffeebar:
Cafékartan.se
Rejta.se
Karta till Café Sweet Coffeebar


Vilket är ditt favoritcafé och varför?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar